Number of the records: 1  

Nastolování agendy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kalvas, František, 1975- - Author
    1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2009 - 160 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7043-805-3 (brož.)
     masmédia  mediální komunikace  vliv médií  interpersonální komunikace  gender  veřejné mínění
    agenda-setting nastolování témat
     studie
    Call numberC 335.907
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Nastolování agendy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 335.907   

    Title statementNastolování agendy : role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu / František Kalvas
    Main entry-name Kalvas, František, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2009
    Phys.des.160 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7043-805-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb001991271
    NoteNa obálce pod názvem: Západočeská univerzita v Plzni, katedra sociologie Fakulty filozofické. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické a ruské resumé
    Another responsib. Západočeská univerzita. Katedra sociologie a politologie (Other)
    Subj. Headingsagenda-setting nastolování témat
    Subj. Headings masmédia * mediální komunikace * vliv médií * interpersonální komunikace * gender * veřejné mínění
    Form, Genre studie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.65 , 316.66-055.1/.3 , 316.774:316.776.33 , 316.772.4 , 316.774 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Nastolování agendy
    Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy dizertace a empiricky zkoumá proces nastolování témat. Nejprve je v publikaci zrekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována podstata fungování tohoto procesu, role struktury mediálního obsahu, role přímé osobní zkušenosti, role interpersonální komunikace a role genderu. V závěru autor shrnuje výsledky a uvažuje, jak může celý proces a metody jeho výzkumu do budoucna ovlivnit nástup internetu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.