Number of the records: 1
Homo spotřebitel
Bárta, Vladimír, 1933- - Author
Vyd. 1. - V Praze : Oeconomica, 2009 - 206 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-245-1558-8 (brož.)
Bártová, Hilda - Author
spotřebitelé spotřebitelské chování
učebnice vysokých školCall number S 33.096 Umístění Title statement Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová Main entry-name Bárta, Vladimír, 1933- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data V Praze : Oeconomica, 2009 Phys.des. 206 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1558-8 (brož.) National bibl. num. cnb001994979 Note Nad názvem: Fakulta mezinárodních vztahů, Vysoká škola ekonomická v Praze Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Users/Intended Audience Note Doporučeno pro inženýrské studium na VŠE v Praze Another responsib. Bártová, Hilda (Author)
Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (Other)
Vysoká škola ekonomická v Praze (Publisher)
Subj. Headings spotřebitelé * spotřebitelské chování Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 366-05 , 366.1 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Charakteristika chování spotřebitele ve třech rovinách: makroekonomické, domácnosti a individua. V rovině makroekonomické vazby na základní makroekonomické veličiny a spotřební specifika: trendy, koridory, Englovy křivky, megatrendy, spotřební vlny. V rovině domácností sociální příslušnost, skladba příjmů, vliv počtu členů domácnosti, lifecyklus. V rovině chování individua principy kvantitativního výzkumu a jevy se kterými se setkáváme při kvalitativním výzkumu (aktivizační a motivační procesy, semiotika, normalita, dobrý obraz, kulturní atributy, image včetně technik jejich výzkumu). Speciální pasáž je věnována vnímání ceny, principům segmentace, vybraným modelům spotřebitelova rozhodování a základním přístupům k predikci tohoto chování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1