Number of the records: 1  

Učebnice současné italštiny

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pospíšilová, Vlastimila, 1950- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2010 - 459 s. : il. + 2 CD  
    ISBN 978-80-251-2254-9 (brož.)
    Jazyky. Učebnice
      Ferrarová, Miroslava, - Author   Ferrarová, Eva, - Author
     italština
     učebnice
    Call numberC 332.369/2
    Umístění 811.131.1 - Italština
    Učebnice současné italštiny
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 332.369/2   

    Title statementUčebnice současné italštiny = Manuale di Italiano contemporaneo. 2. díl / Vlastimila Pospíšilová, Miroslava Ferrarová, Eva Ferrarová
    Par.titleManuale di Italiano contemporaneo
    Main entry-name Pospíšilová, Vlastimila, 1950- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2010
    Phys.des.459 s. : il. + 2 CD
    ISBN978-80-251-2254-9 (brož.)
    Edition Jazyky (Computer Press). Učebnice
    NoteSlovník. Podnázev na obálce: vhodné i pro samouky
    Another responsib. Ferrarová, Miroslava, 1977- (Author)
    Ferrarová, Eva, 1953- (Author)
    Subj. Headings italština
    Form, Genre učebnice
    Conspect811.131 - Italo-románské jazyky
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 811.131.1 , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština ; italština
    Ve volném výběru811.131.1 - Italština
    Document kindBOOKS
    Učebnice současné italštiny
    Učebnice současné italštiny, 1. díl, je určena všem zájemcům o získání základů italského jazyka, po jejím zvládnutí dosáhnete úrovně B1 Evropského referenčního rámce. Cílem učebnice je naučit vás číst a porozumět italskému textu, komunikovat s rodilými mluvčími písemnou i ústní formou, seznámit vás s některými italskými zvyklostmi.Každá lekce obsahuje: úvodní dialogy nebo souvislý text, slovníček – výrazy a fráze spojené s vybranými konverzačními okruhy, gramatický výklad, cvičení, informace o reáliích současné Itálie. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.