Number of the records: 1
Kaiser, Michael M., 1953- - Author
1. vyd. - Praha : Institut umění - Divadelní ústav v Praze, 2009 - 146 s. ; 22 cm
ISBN 978-80-7008-236-2 (váz.)
management umění strategický management
příručkyCall number C 338.107 Umístění 7.07 - Osoby v umění. Umělci, umělkyně obecně. Sběratelé Title statement Strategické plánování v umění : praktický průvodce / Michael M. Kaiser ; [z anglického originálu ... přeložila Markéta Brožková] Main entry-name Kaiser, Michael M., 1953- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Institut umění - Divadelní ústav v Praze, 2009 Phys.des. 146 s. ; 22 cm ISBN 978-80-7008-236-2 (váz.) National bibl. num. cnb001970245 Note 700 výt. Original Strategic planning in the arts Subj. Headings management umění * strategický management Form, Genre příručky Conspect 7.01/.09 - Umění UDC 7.075 , 005.21 , (035) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091970245_1.pdf Ve volném výběru 7.07 - Osoby v umění. Umělci, umělkyně obecně. Sběratelé Document kind BOOKS „Vydáním knihy Strategického plánování dostávají nyní také čeští kulturní manažeři do ruky jakési „desatero přikázání kulturního managementu“- soubor jasně formulovaných pravidel, jejichž dodržování sice vyžaduje disciplínu, ale která jsou klíčem k úspěchu a naplnění i těch nejsmělejších uměleckých vizí,“ říká Marek Vrabec, zakladatel a umělecký ředitel festivalu Struny podzimu a stážista Kennedyho centra. Metodu strategického plánování aplikuje M. Kaiser úspěšně již několik desítek let. Tato kniha byla napsána v roce 1995 pro potřeby neziskových kulturních organizací ve Spojených státech amerických. Český čtenář tak přirozeně narazí na některá specifika, která se budou lišit od praxe, na niž je zvyklý v České republice či v Evropě. Nejzásadnějším rozdílům mezi českým a americkým kulturním sektorem je proto věnován obsáhlejší doslov Martina Cikánka, vedoucího projektů přímých přenosů Metropolitní opery: Live in HD v ČR a stážisty Kennedyho centra. Publikace obsahuje řadu stále platných zásad, kterým by se měli manažeři řídit a které jsou předpokladem k dosažení kvalitních uměleckých výsledků. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1