Number of the records: 1
Karlíček, Miroslav, 1979- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.)
Král, Petr, - Author
marketingová komunikace
monografieCall number C 342.197 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král Main entry-name Karlíček, Miroslav, 1979- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2011 Phys.des. 213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.) National bibl. num. cnb002163364 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Král, Petr, 1979- (Author)
Subj. Headings marketingová komunikace Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1