Number of the records: 1  

Studie k předškolní pedagogice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Horká, Hana, 1949- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 121 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5467-7 (brož.)
      Syslová, Zora, - Author
     předškolní výchova
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 343.844
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Studie k předškolní pedagogice
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.11.2024)C 343.844   

    Title statementStudie k předškolní pedagogice / Hana Horká, Zora Syslová
    Main entry-name Horká, Hana, 1949- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Phys.des.121 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5467-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002193713
    NoteNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Syslová, Zora, 1964- (Author)
    Another responsib. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Other)
    Subj. Headings předškolní výchova
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 373.2 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201107/contents/nkc20112193713_1.pdf
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Studie k předškolní pedagogice
    Publikace zahrnuje výběr témat z předškolní pedagogiky, který je strukturován od pojednání o proměnách institucionálního vzdělávání dětí předškolního věku přes otázky vzdělávacího procesu (plánování, cíle, obsah a podmínky) až po kompetence učitelky/učitele v mateřské škole. Poslání vzdělávání je objasňováno v globálním kontextu, z pohledu a strategií globální výchovy, která ve svých filozofických a obecně pedagogických východiscích integruje řadu charakteristik klasických, tradičních i alternativních pedagogických přístupů. Zvláštní pozornost je věnována spolupráci školy a rodiny a hře jako základní činnosti dítěte. Studijní texty jsou určeny především studentům učitelství pro mateřské školy, ale také učitelům v praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.