Number of the records: 1
Armstrong, Thomas, 1951- - Author
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2011 - 253 s. : il.
ISBN 978-80-262-0019-2 (brož.)
děti školního věku inteligence (schopnost) talent rozvoj osobnosti výchova dítěte
populárně-naučné publikace publikace pro mládežCall number C 345.902 Umístění 373.3 - Základní školství Title statement Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / Thomas Armstrong ; [z anglického originálu přeložil Martin Škapa] Main entry-name Armstrong, Thomas, 1951- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Portál, 2011 Phys.des. 253 s. : il. ISBN 978-80-262-0019-2 (brož.) National bibl. num. cnb002233667 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Original You'r smarter than you think: a kid's guide to multiple intelligences Subj. Headings děti školního věku * inteligence (schopnost) * talent * rozvoj osobnosti * výchova dítěte Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro mládež Conspect 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání 0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná) UDC 37.03-053.2 , 159.923.5 , 159.928.23 , 159.956.2 , 316.346.32-053.5 , (0.053.6) , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 373.3 - Základní školství Document kind BOOKS Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně chytré“, „chytré na logiku“, „obrazově chytré“, „tělesně chytré“, „chytré na lidi“, „chytré na sebe“ či „chytré na přírodu“. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. Thomas Armstrong žije v americké Kalifornii. Má za sebou třicetiletou kariéru pedagoga a řadu knih a článků, v nichž se zaměřil především na rozvoj dětí a teorii mnohočetné inteligence. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1