Number of the records: 1
Hulík, Štěpán, 1984- - Author
Vyd. 1. - Praha : Academia, 2011 - 475 s., [72] s. obr. příl. : il., portréty, faksim. ; 21 cm
ISBN 978-80-200-2041-3 (váz.)
Šťastné zítřky ;
Barrandov Studio (firma)
1968-1989 1968-1973 20.-21. století
normalizace (1969-1989 : Československo) kinematografie kultura a politika filmy filmoví umělci
studie rozhovoryCall number C 346.168 Umístění 791 - Film. Filmové umění Title statement Kinematografie zapomnění : počátky normalizace ve Filmovém studiu Barrandov (1968-1973) / Štěpán Hulík Portion of title Počátky normalizace ve Filmovém studiu Barrandov (1968-1973) Main entry-name Hulík, Štěpán, 1984- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Academia, 2011 Phys.des. 475 s., [72] s. obr. příl. : il., portréty, faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-200-2041-3 (váz.) National bibl. num. cnb002234673 Edition Šťastné zítřky (Academia) ; 6 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings Barrandov Studio (firma) * 1968-1989 * 1968-1973 * 20.-21. století * normalizace (1969-1989 : Československo) * kinematografie - Československo - 1969-1989 * kultura a politika - Československo - 1969-1989 * filmy - Česko - 1969-1989 * filmoví umělci - Česko - 20.-21. století Form, Genre studie * rozhovory Conspect 791 - Film. Cirkus. Lidová zábava UDC 94(437)"1969/1989" , (437) , 778.5 , 791.622 , 316.7:32 , (437.3) , 791.2 , 791.63-051 , (048.8) , (047.53) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 791 - Film. Filmové umění Document kind BOOKS Kniha Kinematografie zapomnění je pokusem o zachycení přelomového období konce reformního procesu roku 1968 a počátku normalizace v jedné z oblastí československé kultury, v kinematografii. Změny nastalé po srpnu 1968 v československém filmu líčí na proměnách jediného místa – Filmového studia Barrandov. V úvodu knihy zachycuje autor krátkou etapu pražského jara a úspěchy, jichž se domácím filmařům podařilo v této době dosáhnout nejen přímo na poli uměleckém, ale i v širší oblasti společenské. Popisuje, jak konkrétně se vpád okupačních armád a následné změny ve vedení strany a státu podepsaly na filmové výrobě – věnuje se řadě tzv. „trezorových“ filmů, které už ve své době nesměly být uvedeny do kin. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1