Number of the records: 1
Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 158 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5664-0 (brož.)
Grenarová, Renée, - Editor - Author Vítková, Marie, - Editor Collins, Rita Chalmers, - Author
pedagogická evaluace hodnocení žáků jazyková výuka studium jazyků specifické poruchy učení speciální pedagogika
kolektivní monografieCall number C 348.988 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU = Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD / Renée Grenarová, Marie Vítková (eds.) ; [autorky Rita Collins ... et al.] Par.title Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2011 Phys.des. 158 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5664-0 (brož.) National bibl. num. cnb002358211 Note Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Language note Část. anglický, francouzský, ruský a německý text, česká a anglické resumé Another responsib. Grenarová, Renée, 1965- (Editor) (Author)
Vítková, Marie, 1947- (Editor)
Collins, Rita Chalmers, 1951- (Author)
Another responsib. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Other)
Subj. Headings pedagogická evaluace * hodnocení žáků * jazyková výuka * studium jazyků * specifické poruchy učení * speciální pedagogika Form, Genre kolektivní monografie Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob UDC 37.011/.012 , 37.09.26/27 , 81'24 , 616.89-008.43 , 376 , (048.8:082) Country Česko Language čeština ; angličtina ; francouzština ; němčina ; ruština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS Monografie je uspořádána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443. „Speciální potřeby žáků v kontextu RVP“. Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Naším cílem je poskytnout souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na základní škole. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1