Number of the records: 1
Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Sedláčková, Hana - Author
Vyd. 1. - Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012 Praha (Česko) Wolters Kluwer Česká republika - 148 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7357-884-8 (brož.)
Syslová, Zora, - Author Štěpánková, Lucie - Author
předškolní výchova pedagogická diagnostika vývojová psychologie pedagogická evaluace
kolektivní monografieCall number C 349.655 Umístění 373.2 - Předškolní výchova Title statement Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání / Hana Sedláčková, Zora Syslová, Lucie Štěpánková Main entry-name Sedláčková, Hana (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012 Praha (Česko) Wolters Kluwer Česká republika Phys.des. 148 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7357-884-8 (brož.) National bibl. num. cnb002375652 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii Another responsib. Syslová, Zora, 1964- (Author)
Štěpánková, Lucie (Author)
Subj. Headings předškolní výchova * pedagogická diagnostika * vývojová psychologie * pedagogická evaluace Form, Genre kolektivní monografie Conspect 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání UDC 159.922 , 37.013.77 , 373.2 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Document kind BOOKS Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obory spojené s předškolní pedagogikou. Autorky přistupují k textu se snahou pomoci čtenáři pochopit smysl, účel a proces hodnocení pokroků dětí a ukázat, jak provádět diagnostické procesy s cílem naučit se odhalovat silné stránky dítěte a vycházet z nich při rozvoji jeho osobnosti. K problematice hodnocení výsledků přistupují z jiného úhlu pohledu než ostatní autoři známých publikací. Poznatky z vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a podporou rozvoje kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1