Number of the records: 1
Segall, Ken - Author
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2013 - 220 s. ; 24 cm
ISBN 978-80-265-0048-3 (váz.)
Jobs, Steven, 1955-2011
Apple Computer, Inc.
marketing úspěch v podnikání management
monografieCall number C 350.600 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu / Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík] Portion of title Posedlost, která pohání Apple k úspěchu Varying form of title Obálkový a hřbetní podnázev: Posedlost jako základ úspěchu Apple Main entry-name Segall, Ken (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : BizBooks, 2013 Phys.des. 220 s. ; 24 cm ISBN 978-80-265-0048-3 (váz.) National bibl. num. cnb002396311 Note Přeloženo z angličtiny?. Obsahuje rejstřík Subj. Headings Jobs, Steven, 1955-2011 * Apple Computer, Inc. * marketing * úspěch v podnikání * management Form, Genre monografie Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 , 658:17.024.4 , 005 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998 Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1