Number of the records: 1  

Kritické a tvořivé myšlení: není to málo?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - České Budějovice : Teologická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, Centrum filozofie pro děti, 2013 - 247 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7394-432-2 (brož.)
      Bauman, Petr, - Author - Editor
     kritické myšlení  tvůrčí myšlení  rozvoj myšlení  filozofické myšlení  filozofie výchovy
     kolektivní monografie
    Call numberC 354.241
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Kritické a tvořivé myšlení: není to málo?
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 354.241 ČD   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 354.241 P   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 354.241 a   

    Title statementKritické a tvořivé myšlení: není to málo? : rozvoj myšlení ve filosofických, teologických, psychologických a pedagogických souvislostech / Petr Bauman (ed.)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataČeské Budějovice : Teologická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, Centrum filozofie pro děti, 2013
    Phys.des.247 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7394-432-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002509172
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Bauman, Petr, 1978- (Author) (Editor)
    Subj. Headings kritické myšlení * tvůrčí myšlení * rozvoj myšlení * filozofické myšlení * filozofie výchovy
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.955:165.021 , 159.954/.955 , 159.955 , 101.8 , 37.013.73 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Kritické a tvořivé myšlení: není to málo?
    Publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu Koncepce kurzů dalšího vzdělávání na podporu kritického a tvořivého myšlení. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.