Number of the records: 1
Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
Chvál, Martin - Author
Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2012 - 112 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-246-2057-2 (brož.)
Kasíková, Hana, - Author Valenta, Josef, - Author
kompetence k učení pedagogická evaluace pedagogická metodologie
kolektivní monografieCall number C 358.617 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Title statement Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce / Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta Main entry-name Chvál, Martin (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Karolinum, 2012 Phys.des. 112 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-246-2057-2 (brož.) National bibl. num. cnb002379913 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Kasíková, Hana, 1952- (Author)
Valenta, Josef, 1954- (Author)
Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
Subj. Headings kompetence k učení * pedagogická evaluace * pedagogická metodologie Form, Genre kolektivní monografie Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.037 , 37.011/.012 , 37.012 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Document kind BOOKS Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1