Number of the records: 1  

Umění jako terapie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     De Botton, Alain, 1969- - Author
    Vyd. 1. - Zlín : Kniha Zlín, 2014 - 239 s. : il. (převážně barev.) ; 28 cm
    ISBN 978-80-7473-161-7 (váz.) :
    Tema
      Armstrong, John, - Author
     umění  umění  arteterapie  psychologie osobnosti  psychohygiena
     monografie
    Call numberB 54.196
    Umístění 615.85/.86 - Psychoterapie
    Umění jako terapie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 20.11.2024)B 54.196   

    Title statementUmění jako terapie / Alain De Botton, John Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložil Lukáš Novák]
    Main entry-name De Botton, Alain, 1969- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataZlín : Kniha Zlín, 2014
    Phys.des.239 s. : il. (převážně barev.) ; 28 cm
    ISBN978-80-7473-161-7 (váz.) : 669.00 Kč
    National bibl. num.cnb002538883
    Edition Tema (Kniha Zlín)
    NoteObsahuje rejstřík
    OriginalArt as therapy
    Another responsib. Armstrong, John, 1966- (Author)
    Subj. Headings umění * umění - terapeutické aspekty * arteterapie * psychologie osobnosti * psychohygiena
    Form, Genre monografie
    Conspect7.01/.09 - Umění
    UDC 72/79 , 364.622-785.4:7.02 , 615.85:7.02 , 159.923 , 613.86 , 159.913 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru615.85/.86 - Psychoterapie
    Document kindBOOKS
    Umění jako terapie
    Často slýcháme, že umění je velmi důležité. Jen zřídka se ale dozvíme, proč vlastně. Alain de Botton a John Armstrong jsou přesvědčeni, že umění nám může pomoci řešit ta nejniternější a zároveň nejobyčejnější dilemata: Proč mě nebaví moje práce? Proč mi připadá, že všichni ostatní mají zajímavější život než já? Co mám dělat, aby můj vztah fungoval lépe? Proč musí být politika tak deprimující? Jejich kniha představuje nový způsob interpretace umění: vnímá ho jako terapii, která nám účinně pomáhá vypořádat se s každodenními problémy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.