Number of the records: 1  

Psychologie dítěte

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Piaget, Jean, 1896-1980 - Author
    Vyd. 6., V této edici 1. - Praha : Portál, 2014 - 142 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-262-0691-0 (brož.)
    Klasici
      Inhelder, Bärbel, - Author   Vyskočilová, Eva, - Translator
     psychologie dítěte  vývojová psychologie
     studie
    Call numberC 358.712
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Psychologie dítěte
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) nedostupnýC 358.712 a   

    Title statementPsychologie dítěte / Jean Piaget, Bärbel Inhelder ; [z francouzského originálu přeložila Eva Vyskočilová]
    Main entry-name Piaget, Jean, 1896-1980 (Author)
    Edition statementVyd. 6., V této edici 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2014
    Phys.des.142 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-262-0691-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002592509
    Edition Klasici (Portál)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    OriginalPsychologie de l'enfant
    Another responsib. Inhelder, Bärbel, 1913-1997 (Author)
    Vyskočilová, Eva, 1930-2017 (Translator)
    Subj. Headings psychologie dítěte * vývojová psychologie
    Form, Genre studie
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 159.922.7 , 159.922 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Psychologie dítěte
    Útlá knížka o psychologii dítěte shrnuje hlavní výsledky pětačtyřicetileté práce ženevské psychologické školy. Jean Piaget v ní spolu se svou žákyní a nástupkyní na ženevské univerzitě Bärbel Inhelderovou podává syntetický obraz o vývoji dítěte od narození do adolescence. Čtenáři poskytuje ucelený pohled na vývoj lidského jedince a obohacuje novými hledisky jeho úvahy o výchovných cílech a prostředcích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.