Number of the records: 1
Rauner, Karel, 1946- - Author
Plzeň : Nakladatelství Fraus, 2012 - 1236 s.
ISBN 978-80-7238-996-4, ISBN 978-80-7489-121-2
Havel, Václav, - Author Randa, Miroslav, - Author
fyzika
učebnice základních školUmístění Title statement Fyzika 9 : pro základní školy a víceletá gymnázia Main entry-name Rauner, Karel, 1946- (Author) Issue data Plzeň : Nakladatelství Fraus, 2012 Phys.des. 1236 s. ISBN 978-80-7238-996-4 978-80-7489-121-2 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Another responsib. Havel, Václav, 1939- (Author)
Randa, Miroslav, 1959- (Author)
Subj. Headings fyzika Form, Genre učebnice základních škol Conspect 53 - Fyzika UDC 53 , (075.2) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Moderní učebnice, které věnují zvýšenou pozornost odbourávání izolovaného přístupu fyziky k probírané problematice, efektivnímu provázání obsahu jednotlivých učebních předmětů a maximálnímu propojení získaných poznatků s každodenní zkušeností žáků i s praktickými aplikacemi. Učebnice mají jednotnou strukturu výkladu učiva. Tvoří ji základní část (vlastní učivo fyziky) a motivační část, zaměřená na propojení obsahu učiva fyziky s poznatky z dalších, zejména přírodovědných předmětů, a promítnutí teoretických poznatků do běžného života žáka. Učebnice pro 6. ročník/primu byla oceněna na mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem bronzovou medailí jako třetí nejlepší učebnice pro základní školy v Evropě. Učebnice jsou zpracovány v souladu s osnovami vzdělávacího programu Základní škola s přihlédnutím k požadavkům Co by měl umět žák základní školy z fyziky. Řazení kapitol je tradiční, umožňuje bezproblémový přechod žáka mezi různými školami. Do učiva jsou zařazovány i moderní aplikace (mobilní telefony, proudové jističe, elektrické spotřebiče, digitální měřicí přístroje). Netradiční je v učebnici pro 6. ročník zařazení kapitoly věnované určení polohy s popisem činnosti systému GPS. První odvozenou fyzikální veličinou, se kterou se žáci seznamují, je rychlost. Autoři vycházeli z toho, že pochopení vzájemných souvislostí mezi rychlostí, dráhou a časem je vzhledem ke zkušenostem dnešní generace mnohem snazší, než tradiční spojení hustota – objem – hmotnost. Učebnice je koncipována tak, aby měl učitel fyziky velkou možnost výběru v rámci školních vzdělávacích plánů a aby mohl učebnici využít i pro zadání referátů, projektové vyučování, výuku nepovinných předmětů a kroužků. Jednotlivé kapitoly jsou napsány tak, aby lákaly žáky k přečtení i v případě, že je učitel vynechá. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1