Number of the records: 1
Kesner, Ladislav, 1961- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2005 - 304 s. : il. ; 25 cm
ISBN 80-247-1104-4, ISBN 978-80-247-6364-4
Expert
muzea kulturní instituce a organizace kulturní památky marketing strategický management management kultury
monografieCall number C 402.392 Umístění 069 - Muzea. Muzeologie. Výstavy Title statement Marketing a management muzeí a památek / Ladislav Kesner Main entry-name Kesner, Ladislav, 1961- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2005 Phys.des. 304 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-247-1104-4 978-80-247-6364-4 National bibl. num. cnb001569129 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Subj. Headings muzea * kulturní instituce a organizace * kulturní památky * marketing * strategický management * management kultury Form, Genre monografie Conspect 069 - Muzea. Muzeologie. Muzejnictví. Výstavy UDC 069 , 316.7:061 , 904 , 658.8 , 304.2/.4 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 069 - Muzea. Muzeologie. Výstavy Document kind BOOKS Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1