Number of the records: 1
Olins, Wally, 1930-2014 - Author
200 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 24 cm
ISBN 978-80-7529-047-2
Havlíček, Petr - Translator
obchodní značky marketing
příručkyCall number C 366.045 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Uniform title Brand new. Česky Title statement Brand new : nová podoba značek / Wally Olins ; z anglického originálu Brand new ... přeložil Petr Havlíček Main entry-name Olins, Wally, 1930-2014 (Author) Publication V Praze : Slovart, 2016 Phys.des. 200 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-7529-047-2 National bibl. num. cnb002777177 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Český text Another responsib. Havlíček, Petr (Translator)
Subj. Headings obchodní značky * marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.626 , 658.8 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1