Number of the records: 1  

Systémy managementu kvality

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Nenadál, Jaroslav, 1946- - Author
    Vydání 1. - 302 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-426-4
     management jakosti
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 367.184
    Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Systémy managementu kvality
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 367.184 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 367.184   

    Title statementSystémy managementu kvality : co, proč a jak měřit? / Jaroslav Nenadál
    Main entry-name Nenadál, Jaroslav, 1946- (Author)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationPraha : Management Press, 2016
    Phys.des.302 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-426-4
    National bibl. num.cnb002793975
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings management jakosti
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect005 - Management. Řízení
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 005.6 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Document kindBOOKS
    Systémy managementu kvality
    Aplikace principů moderního managementu kvality vyžaduje mnohá měření a monitorování, které nemají povahu tzv. technických měření, resp. Testování výrobků. Ukazuje se, že poctivý sběr a vyhodnocování dat u systémových měření je klíčovým předpokladem objektivního rozhodování o dalším strategickém směřování všech typů organizací. Bohužel, mnohé zkušenosti z praxe českých organizací ukazují i na některé zásadní nedostatky v metodologii systémových měření a využívání jejich výsledků jak vstupů pro další zlepšování, inovace a změny. Kniha popisuje provázanost jednotlivých měření v systémech managementu kvality na principy managementu kvality a zejména podává návod na to, jak jednotlivá měření v praxi realizovat. Přináší také rozbor požadavků na tato měření v revidované normě ISO 9001:2005. Všechna měření jsou rozdělena do tří skupin: měření v rámci zpětné vazby, měření výkonnosti a měření vyzrálosti systémů managementu. U každého z uvedených měření jsou vysvětleny klíčové pojmy, popsána všeobecně použitelná metodika a ilustrovány praktické ukázky, resp. Příklady dobré praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.