Number of the records: 1
Vajčnerová, Ida, 1967- - Author
První vydání - 186 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-247-5021-7
Manažer
Ryglová, Kateřina - Author
cestovní ruch management jakosti
příručkyCall number C 374.945 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Title statement Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Main entry-name Vajčnerová, Ida, 1967- (Author) Edition statement První vydání Publication Praha : Grada, 2017 Phys.des. 186 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5021-7 National bibl. num. cnb002928953 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note České a anglické resumé Another responsib. Ryglová, Kateřina (Author)
Subj. Headings cestovní ruch * management jakosti Form, Genre příručky Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví UDC 338.48 , 005.6 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Document kind BOOKS Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1