Number of the records: 1  

Minecraft

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Milton, Stephanie - Author
    První vydání - 63 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN 978-80-252-4544-6
      Marsh, Ryan - Illustrator   Zavadil, Vilém - Translator
     Minecraft (hra)  počítačové hry
     příručky
    Call numberB 57.926
    Umístění 795 - Počítačové hry. Elektronické hry
    Minecraft
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 08.11.2024)B 57.926 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 22.11.2024)B 57.926 b   
    Rožnov vypůjčeno (do 04.11.2024)B 57.926 R   
    Vltava vypůjčeno (do 18.11.2024)B 57.926 Va   

    Uniform title Minecraft for beginners. Česky
    Title statementMinecraft : začínáme hrát / překlad Vilém Zavadil
    Main entry-name Milton, Stephanie (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationV Praze : Egmont, 2019
    Phys.des.63 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
    ISBN978-80-252-4544-6
    National bibl. num.cnb003099986
    Note"Written by Stephanie Milton ; illustrations by Ryan Marsh"--Tiráž. Nad názvem: Mojang. Obálkový podnázev: návod pro přežití krok za krokem. Přeloženo z angličtiny
    Users/Intended Audience NotePro děti od 8 let
    Language noteČeský text
    Another responsib. Marsh, Ryan (Illustrator)
    Zavadil, Vilém (Translator)
    Another responsib. Mojang AB (firma) (Creator)
    Subj. Headings Minecraft (hra) * počítačové hry
    Form, Genre příručky
    Conspect794 - Deskové a stolní hry, logické hry, hry zručnosti
    UDC 793.7:004.9 , 793.7/794:004.9 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru795 - Počítačové hry. Elektronické hry
    Document kindBOOKS
    Minecraft
    Pusťte se s touto oficiální knihou do úžasného, ale nebezpečného světa Minecraftu! Najdete v ní spoustu tipů a návodů, jak přežít v Klasickém světě. Hlavně žádný strach! Pozorně čtěte a nebojte se toho, že uděláte pár chyb. Než se nadějete, budou z vás experti! Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.