Number of the records: 1  

Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Budínová, Irena - Author
    1. vydání - 200 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-210-9215-0
    Matematika a didaktika matematiky ;
    2013-2017 2011-2020
     talentovaní žáci  matematické schopnosti  matematické myšlení  matematické výpočty  výpočetní metody  pedagogický výzkum
     monografie
    Call numberC 393.199
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 393.199   

    Title statementPřístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice / Irena Budínová
    Main entry-name Budínová, Irena (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : Masarykova univerzita, 2018
    Phys.des.200 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-210-9215-0
    National bibl. num.cnb003081212
    Edition Matematika a didaktika matematiky ; 4
    NoteV prelimináriích uvedeno: Munipress. 200 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings 2013-2017 * 2011-2020 * talentovaní žáci * matematické schopnosti * matematické myšlení * matematické výpočty * výpočetní metody * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020
    Form, Genre monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.3.011.3-052-056.45 , 159.928.22:51 , 51:165 , 51-3 , 37.012 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
    Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
    Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy.První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků - definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je věnována pozornost teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy. Zdroj anotace: NK ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.