Number of the records: 1
Evropské marketingové prostředí
Foret, Miroslav, 1946- - Author
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 1999 - ix, 100 s. ; 23 cm
ISBN 80-7226-203-3
Evropská unie Business books
Šašinka, Oldřich - Author Procházka, Petr - Author
Evropská unie
obchod marketing
příručkyTitle statement Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka Main entry-name Foret, Miroslav, 1946- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Computer Press, 1999 Phys.des. ix, 100 s. ; 23 cm ISBN 80-7226-203-3 Kč 127,00 National bibl. num. cnb000959818 Edition Evropská unie Business books (Computer Press) Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje rejstřík Another responsib. Šašinka, Oldřich (Author)
Procházka, Petr (Author)
Subj. Headings Evropská unie * obchod - země Evropské unie * marketing - země Evropské unie Form, Genre příručky Conspect 339.5 - Zahraniční obchod. Mezinárodní obchod UDC 339.138 , 658.8 , 339 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české podniky, stejně jako ostatní evropské firmy prosperovat v rámci ES, musí se naučit co nejpřesněji předjímat potřeby, požadavky a následnou poptávku evropského zákazníka, jehož pozice se logicky s rozšiřující nabídkou stále upevňuje a jehož nároky tím stoupají. Na okruh této marketingové problematiky reagoval kolektiv autorů Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka, vysokoškolští učitelé v Brně vytvořením publikace, kterou držíte v ruce. Čím je pro vás užitečná? Najdete v ní informace o postupující globalizaci evropského trhu a jejím promítnutí do oblasti práva, konkrétní analýzy a příklady chování evropského spotřebitele, ukázky, jaké jsou marketingové strategie významných evropských firem a jaké cíle si tyto firmy vytyčují v oblasti marketingu. V poslední kapitole autoři rozebírají problematiku a budoucnost evropského zemědělství a potravinářského průmyslu. Kniha je jednou ze sedmi z tzv. řady EU vstup do Evropy se stává stále hmatatelnější skutečností a vyvolává řadu otevřených otázek v oblasti ekonomiky, obchodu, práva, marketingu ad. Na požadavek jejich komplexnějšího zpracování reagovali autoři odborníci z vysokých škol v Brně a následně potom i vydavatel Computer Press a.s. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1