Number of the records: 1
Etická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law
article
Ondrejová, Dana, 1980- - Author
2020
reklama a propagace regulace reklamy regulace reklamy
článkyTitle statement Etická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law / Dana Ondrejová Portion of title Soft law contra hard law Main entry-name Ondrejová, Dana, 1980- (Author) Note Články Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Source document Obchodněprávní revue. -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 12, č. 2 (2020), s. 105-112. Subj. Headings 2020 * reklama a propagace - Česko * regulace reklamy - Česko * regulace reklamy - etické a morální aspekty Form, Genre články Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 17 , 659.1 , 351.824.5 , (437.3) Country Česko Language čeština Document kind ARTICLES References - Source document Loading…
Number of the records: 1