Number of the records: 1  

Jak přivádět děti ke Kristu


  1.  Eager, George - Author
    2., opr. vyd. - Praha : Samuel, Biblická práce pro děti, 2003 - 132 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-239-0735-2
    Bible
     katecheze  náboženské konverze  křesťanská víra  křesťanský život  biblické citáty  křesťanská výchova  evangelizace  výchova dítěte  výchova a vzdělávání
     metodické příručky
    Jak přivádět děti ke Kristu
    Title statementJak přivádět děti ke Kristu / George B. Eager
    Main entry-name Eager, George (Author)
    Edition statement2., opr. vyd.
    Issue dataPraha : Samuel, Biblická práce pro děti, 2003
    Phys.des.132 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-239-0735-2
    National bibl. num.cnb001244395
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NotePřeloženo z angličtiny
    OriginalHow to succeed in winning children to Christ
    Subj. Headings Bible * katecheze * náboženské konverze * křesťanská víra * křesťanský život * biblické citáty * křesťanská výchova * evangelizace * výchova dítěte * výchova a vzdělávání
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect27-4 - Praktická teologie. Morální teologie
    UDC 37.03-053.2 , 37.0 , 27-75 , 27-184.35 , 27 , 27-4 , 27-277.2 , 27-47 , 27-766 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Jak přivádět děti ke Kristu
    Praktická učebnice určená rodičům, učitelům, vedoucím nedělních škol, katechetům a všem, kdo chtějí účinně zvěstovat evangelium dětem. Kniha poskytuje praktické rady na témata jako: Jak zvěstovat evangelium, jak dát výzvu, jak vést osobní rozhovor, jak vést dítě ke Kristu, jak učit děti žít vítězným životem. Autor se nespokojuje jen se suchým „konstatováním“ faktů, ale předkládá důkladné Biblické studie, o které své závěry opírá. Kniha je rozdělana do tří částí – 1. část: Proč evngelizovat děti, 2. část: Jak na to a 3. část: Člověk, kterého si Bůh může použít, která přináší povzbuzení a prohloubení osobního vztahu s Bohem pro učitele. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.