Number of the records: 1  

Euromarketing


  1.  Světlík, Jaroslav, 1949- - Author
    Vyd. 1. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2003 - 158 s. ; 30 cm
    ISBN 80-7318-144-4
    Učební texty vysokých škol
     interkulturní komunikace  multikulturalismus  marketingová komunikace
    interkulturní marketing
     učebnice vysokých škol
    Euromarketing
    Title statementEuromarketing : učební text / Jaroslav Světlík
    Main entry-name Světlík, Jaroslav, 1949- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataZlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2003
    Phys.des.158 s. ; 30 cm
    ISBN80-7318-144-4
    National bibl. num.cnb001257376
    Ser.statement/add.entryUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Učební texty vysokých škol
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Note250 výt., dotisk 150 výt.. Dotisk r. 2005
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headingsinterkulturní marketing
    Subj. Headings interkulturní komunikace - země Evropské unie * multikulturalismus * marketingová komunikace - země Evropské unie
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    658 - Řízení a správa podniku
    UDC 316.72/.75 , 658.8:316.77 , 316.772.4 , (4) , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Euromarketing
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.