Number of the records: 1  

Agrese

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Juul, Jesper, 1948-2019 - Author
    První vydání - 147 stran ; 20 cm
    ISBN 978-80-908475-0-7
      Škultéty, Michaela, - Translator
     lidská agresivita  dětská agresivita  interpersonální vztahy  rodinné vztahy  emoční inteligence  empatie
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 407.502
    Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Agrese
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.11.2024)C 407.502   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 407.502 a   

    Uniform title Aggression. Česky
    Title statementAgrese : proč je pro nás i naše děti nezbytná / Jesper Juul ; přeložila Michaela Škultéty
    Main entry-name Juul, Jesper, 1948-2019 (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Familylab ČR, 2022
    Phys.des.147 stran ; 20 cm
    ISBN978-80-908475-0-7
    National bibl. num.cnb003416642
    NotePřeloženo z němčiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Škultéty, Michaela, 1972- (Translator)
    Subj. Headings lidská agresivita * dětská agresivita * interpersonální vztahy * rodinné vztahy * emoční inteligence * empatie
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 616.89-008.444.9 , 616.89-008.444.9-053.2 , 316.472.4 , 316.356.2 , 159.942 , 316.613.42 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Document kindBOOKS

     Bělský, Michal - Author
    Česká obchodní inspekce. Inspektorát Jihočeský a Vysočina Česko. Okresní soud (Jindřichův Hradec, Česko)
    2020
    Agrese
    Autor se v knize věnuje problematice agrese v kontextu výchovy dětí a mládeže. Zamýšlí se nad příčinami agrese, integrací agrese, morální a existencální rovinou, empatií, různými typy násilí a agresí včetně té skryté, destruktivní či konstruktivní. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.