Number of the records: 1
Základy marketingu
Dědková, Jaroslava, 1967- - Author
Vyd. 2. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2003 - 157 s. ; 21 cm
ISBN 80-7083-749-7
Honzáková, Iveta, - Author
marketing
učebnice vysokých školTitle statement Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Main entry-name Dědková, Jaroslava, 1967- (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2003 Phys.des. 157 s. ; 21 cm ISBN 80-7083-749-7 National bibl. num. cnb001298751 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Honzáková, Iveta, 1967- (Author)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1