Number of the records: 1  

Marketing management

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stříteský, Václav - Author
    Vydání první - xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7400-897-9
    Beckovy ekonomické učebnice
     marketing  marketingový management
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 418.507
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing management
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 418.507   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 418.507 v1   

    Title statementMarketing management / Václav Stříteský a kol.
    Main entry-name Stříteský, Václav (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : C.H. Beck, 2023
    Phys.des.xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7400-897-9
    National bibl. num.cnb003546195
    Edition Beckovy ekonomické učebnice
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeský text
    Subj. Headings marketing * marketingový management
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , 658.8:005 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing management
    Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.   Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.