Number of the records: 1
Marketing management
Stříteský, Václav - Author
Vydání první - xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-7400-897-9
Beckovy ekonomické učebnice
marketing marketingový management
učebnice vysokých školCall number C 418.507 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing management / Václav Stříteský a kol. Main entry-name Stříteský, Václav (Author) Edition statement Vydání první Publication V Praze : C.H. Beck, 2023 Phys.des. xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7400-897-9 National bibl. num. cnb003546195 Edition Beckovy ekonomické učebnice Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Český text Subj. Headings marketing * marketingový management Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , 658.8:005 , (075.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1