Number of the records: 1  

Jak se učí poezie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jindráček, Václav, 1985- - Author
    První vydání - 350 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-275-1872-2
     literární výchova  poezie  studium a výuka  základní školy  střední školy
     studie
    Call numberC 419.403
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.12.2024)C 419.403   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 419.403 a   

    Title statementJak se učí poezie : výzkum literární výchovy v české škole / Václav Jindráček
    Main entry-name Jindráček, Václav, 1985- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationBrno : Host, 2024
    Phys.des.350 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-275-1872-2
    National bibl. num.cnb003589775
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings literární výchova - Česko * poezie * studium a výuka * základní školy - Česko * střední školy - Česko
    Form, Genre studie
    Conspect82 - Literatura. Literární život
    UDC (437.3) , 373.5+377 , 373.3 , 37.091.3 , 82-1 , 82:37.016 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Jak se učí poezie
    Jak se učí poezie
    Jak učitelé a žáci přistupují k poezii? Kniha vychází z dat získaných pozorováním a nahrávkami výuky na základních a středních školách. V bohatě rozvrstveném materiálu jsou popsány různé typy mluvených projevů, které pronášejí učitelé a žáci, když hodnotí poezii a tvoří její metatextový obraz: na jedné straně jsou mytizující soudy, mnohdy vyvolané potřebou vytvořit představu o jasné kategorizaci literární produkce, na straně druhé se ocitají výroky, které rozrušují tyto vžité představy a v posuzování básnických textů připouštějí nesnadnou a nesamozřejmou uchopitelnost jejich významu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.