Number of the records: 1  

Teachers in the pandemic

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Weissbrot-Koziarska, Anna - Author
    Wydanie I. - 114 stran : barevné ilustrace, portréty ; 24 cm
    ISBN 978-83-8332-038-0
      Kozdraś, Grzegorz - Author   Nyklová, Eva - Author   Žolnová, Jarmila - Author
    21. století 2021-2030 2022-2023
     pandemie  covid-19  distanční vzdělávání  distanční vzdělávání  distanční vzdělávání  základní vzdělávání  základní vzdělávání  základní vzdělávání  pedagogický výzkum
     kolektivní monografie
    Call numberC 422.027
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Teachers in the pandemic
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 422.027   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 422.027 v1   

    Title statementTeachers in the pandemic : the Polish, Czech and Slovakian perspective / Anna Weissbrot-Koziarska, Grzegorz Kozdraś, Eva Nyklová, Jarmila Žolnová
    Main entry-name Weissbrot-Koziarska, Anna (Author)
    Edition statementWydanie I.
    PublicationOpole : Uniwersytet Opolski, 2023
    Phys.des.114 stran : barevné ilustrace, portréty ; 24 cm
    ISBN978-83-8332-038-0
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Kozdraś, Grzegorz (Author)
    Nyklová, Eva (Author)
    Žolnová, Jarmila (Author)
    Subj. Headings 21. století * 2021-2030 * 2022-2023 * pandemie - 21. století * covid-19 * distanční vzdělávání - Česko * distanční vzdělávání - Slovensko * distanční vzdělávání - Polsko * základní vzdělávání - Česko * základní vzdělávání - Polsko * základní vzdělávání - Slovensko * pedagogický výzkum - 2021-2030
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 616-036.21 , 616.98:578.834 , 37.018.43 , (437.3) , (438) , (437.6) , 373.3 , 37.012 , (048.8:082)
    CountryPolsko
    Languageangličtina
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Teachers in the pandemic
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.