Number of the records: 1
Ries, Al - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1997 - 111 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-85943-39-5
Trout, Jack - Author
marketing
příručkyCall number C 288.834 Umístění Title statement 22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout ; [přeloženo z angličtiny] Varying form of title Dvaadvacet věčných zákonů marketingu Dvacet dva věčných zákonů marketingu Twenty two immutable laws of marketing Main entry-name Ries, Al (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 1997 Phys.des. 111 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-85943-39-5 National bibl. num. cnb000207938 Original 22 immutable laws of marketing Another responsib. Trout, Jack (Author)
Subj. Headings marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Kniha slavných amerických marketingových stratégů a tvůrců koncepce tzv. positioningu je právem považována za jednu z nejlepších příruček praktického marketingu. Na základě dlouhodobých analýz konkrétních marketingových strategií autoři formulují 22 „věčných“ pravidel marketingu, jejichž platnost dokumentují příklady z praxe známých firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1