Number of the records: 1  

Excel 5, 7, 97, 2000

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Černý, Jaroslav, 1966- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2000 - 168 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7169-935-7
     tabulkové procesory  Microsoft Visual Basic for Applications (programovací jazyk)  objektově orientované jazyky  Microsoft Excel 2000 (software)  makroinstrukce
     příručky
    Call numberC 299.024
    Umístění 004.4/.5 - Software
    Excel 5, 7, 97, 2000
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 299.024   

    Title statementExcel 5, 7, 97, 2000 : záznam, úprava a programování maker : podrobný průvodce začínajícího uživatele / Jaroslav Černý
    Main entry-name Černý, Jaroslav, 1966- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2000
    Phys.des.168 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7169-935-7
    National bibl. num.cnb000885969
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje rejstřík
    Subj. Headings tabulkové procesory * Microsoft Visual Basic for Applications (programovací jazyk) * objektově orientované jazyky * Microsoft Excel 2000 (software) * makroinstrukce
    Form, Genre příručky
    Conspect004.4/.6 - Programování. Software
    UDC 004.67 , 004.438Visual Basic , 004.432.045 , 004.42Excel , 004.422.56 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004.4/.5 - Software
    Document kindBOOKS
    Excel 5, 7, 97, 2000
    V úvodní části jsou příklady situací vhodných pro použití maker a zároveň je objasněno vytváření vlastních maker pomocí záznamníku. Největší pozornost je věnována příkladům na procvičení potřebných činností, především práce s objektovým modelem (Range, Workbook, Worksheet, Application). Publikace dále seznamuje s vývojovým prostředím Excelu a s jazykem Visual Basic for Application. Závěr je věnován příkladům nejčastějších možných chyb a jejich rychlému řešení. Učebnice je přehledně řešená a orientaci v textu usnadňují různé typografické prvky. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.