Number of the records: 1  

Gender ve škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Otevřená společnost, 2005 - 191 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 80-903331-2-5 (brož.)
      Smetáčková, Irena, - Compiler   Vlková, Klára - Compiler
     gender  občanská výchova  společenské vědy  základní školy  střední školy  studium a výuka
     metodické příručky
    Call numberB 46.139
    Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Gender ve škole
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 46.139   

    Title statementGender ve škole : příručka pro vyučující předmětů občanská výchova, občanská nauka a základy společenských věd na základních a středních školách / sestavily Irena Smetáčková a Klára Vlková
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Otevřená společnost, 2005
    Phys.des.191 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-903331-2-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb001417601
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Another responsib. Smetáčková, Irena, 1976- (Compiler)
    Vlková, Klára (Compiler)
    Subj. Headings gender * občanská výchova * společenské vědy * základní školy * střední školy * studium a výuka
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 316.66-055.1/.3 , 37.017.4 , 3 , 373.3 , 373.5/.6+377.1/.3 , 37.091.3 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.6 - Sociální psychologie. Chování
    Document kindBOOKS
    Gender ve škole
    Příručka představuje koncept genderu a stručně popisuje historii ženského hnutí. Odborné kapitoly vycházejí z témat vyučovaných v předmětu občanská výchova, občanská nauka a základy společenských věd na jednotlivých stupních a typech škol. Žákovské aktivity a pracovní listy k některým úlohám, kde se žáci seznamují s problematikou rovných příležitostí žen a mužů. Seznam doporučené literatury, webových stránek, rejstřík základních pojmů. Zdroj anotace: MLP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.