Number of the records: 1  

Intelektuálové. Rousseau, Shelley, Marx, Ibsen, Tolstoj, Hemingway, Russell, Brecht, Sartre, Wilson, Gollancz, Hellman, Connolly, Mailer, Baldwin, Tynan

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Johnson, Paul, 1928-2023 - Author
    Praha : Návrat domů, 1995 - 381 s.
    ISBN 80-85495-50-3
      Mertlíková, Lucie - Translator   Nagy, Július, - Other
     intelektuálové  lidské chování  názory a postoje
     monografie
    Call numberC 283.328
    Umístění 316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    Intelektuálové. Rousseau, Shelley, Marx, Ibsen, Tolstoj, Hemingway, Russell, Brecht, Sartre, Wilson, Gollancz, Hellman, Connolly, Mailer, Baldwin, Tynan
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 283.328   

    Title statementIntelektuálové. Rousseau, Shelley, Marx, Ibsen, Tolstoj, Hemingway, Russell, Brecht, Sartre, Wilson, Gollancz, Hellman, Connolly, Mailer, Baldwin, Tynan / Paul Johnson ; [z anglického originálu přeložila Lucie Mertlíková ; obálka Július Nagy]
    Main entry-name Johnson, Paul, 1928-2023 (Author)
    Issue dataPraha : Návrat domů, 1995
    Phys.des.381 s.
    ISBN80-85495-50-3
    National bibl. num.cnb000113406
    NotePozn. - Rejstřík
    OriginalIntellectuals
    Another responsib. Mertlíková, Lucie (Translator)
    Nagy, Július, 1965- (Other)
    Subj. Headings intelektuálové * lidské chování * názory a postoje
    Form, Genre monografie
    Conspect316.3 - Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny
    UDC 316.64 , 159.95 , 316.344.32 , 17 , 929
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    Document kindBOOKS
    Intelektuálové. Rousseau, Shelley, Marx, Ibsen, Tolstoj, Hemingway, Russell, Brecht, Sartre, Wilson, Gollancz, Hellman, Connolly, Mailer, Baldwin, Tynan
    Publikace přibližuje život významných intelektuálů a odhaluje jejich špatné charakterové vlastnosti i osobní skandály. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.