Number of the records: 1
Toman, Miloš - Author
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 250 s. ; 21 cm
ISBN 80-7261-139-9
malé a střední podniky prodej střední podniky reklama a propagace
příručkyCall number C 321.250 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Intuitivní reklama / Miloš Toman Main entry-name Toman, Miloš (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Management Press, 2006 Phys.des. 250 s. ; 21 cm ISBN 80-7261-139-9 National bibl. num. cnb001641418 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings malé a střední podniky * prodej * střední podniky * reklama a propagace Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1