Number of the records: 1  

Jak nebýt outsiderem


  1.  Rushton, Rosie, 1945- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2000 - 107 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 80-7178-377-3 (brož.)
     sebepoznání  sebevýchova  asertivita  interpersonální komunikace  interpersonální vztahy
     populárně-naučné publikace  publikace pro mládež
    Call numberC 300.277
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Jak nebýt outsiderem
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 300.277   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 300.277 a   

    Title statementJak nebýt outsiderem : [testy, nápady, rady] / Rosie Rushtonová
    Main entry-name Rushton, Rosie, 1945- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2000
    Phys.des.107 s. : il. ; 20 cm
    ISBN80-7178-377-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb000785550
    OriginalSpeak for yourself?
    Subj. Headings sebepoznání * sebevýchova * asertivita * interpersonální komunikace * interpersonální vztahy
    Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro mládež
    Conspect0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 165.242.1 , 159.923.5 , 316.621 , 316.772.4 , 316.472.4 , (0.062) , (0.053.6)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Document kindBOOKS
    Jak nebýt outsiderem
    Kdo podle vlastního mínění jste? Jak vést konverzaci. Jak zacházet s hněvem, nepřátelstvím a prohrou v konverzaci. Umění říkat ne. Jak říkat, co si myslíte, a myslet to, co říkáte. Jak nebýt nepopulární. Stydlivost je hrozná věc, svazuje, brání promluvit, souvisí s malým sebevědomím, a tak znemožňuje prosadit sebe sama a svůj názor, nutí přijímat názory druhých lidí a znemožňuje říci ne. R. Rushtonová svou tradičně zábavnou formou nabízí příběhy, pravidla, testy a příklady jak si lépe porozumět, odkrýt své pozitivní stránky, umět se prosadit, stát si za svým, a to takovým způsobem, aby se člověk nestal neoblíbeným. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.