Number of the records: 1
Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Author
2., rozš. a aktual. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2002 - 264 s. : il.
ISBN 80-247-0402-1
Expert
Komárková, Růžena, - Other
psychologie reklama a propagace
příručkyCall number C 307.671 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Edition statement 2., rozš. a aktual. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2002 Phys.des. 264 s. : il. ISBN 80-247-0402-1 National bibl. num. cnb001191918 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Komárková, Růžena, 1944- (Other)
Subj. Headings psychologie * reklama a propagace Form, Genre příručky UDC 159.9 , 659 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1