Number of the records: 1
Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management)
Storbacka, Kaj - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2002 - 167 s. : il.
ISBN 80-7169-813-X
Expert
Lehtinen, Jarmo - Other Sedloňová, Bohumila - Translator
řízení vztahů se zákazníky marketing služby doprovodné služby
příručkyCall number C 303.769 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management) / Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen ; [překlad Bohumila Sedloňová] Main entry-name Storbacka, Kaj (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2002 Phys.des. 167 s. : il. ISBN 80-7169-813-X National bibl. num. cnb001065243 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Lehtinen, Jarmo (Other)
Sedloňová, Bohumila (Translator)
Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky * marketing * služby * doprovodné služby Form, Genre příručky Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví UDC 005.346 , 658.818 , 338.46 , 005.5 , 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM). Publikace přináší logické zdůvodnění nutnosti rozšíření manažerských aktivit o oblast řízení vztahů se zákazníky - určování ziskovosti zákazníků a struktury vztahů s nimi, pojednání o nákladech na vztahy, průnik zákazníka do organizace. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1