Number of the records: 1  

Sociální faktory ovlivňující prospěch žáků v Jihočeském kraji

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hintnaus, Ladislav, 1925- - Author
    Vyd. 1. - České Budějovice : Pedagogická fakulta, 1968 - 60 s.
    Rozpravy Pedagogické fakulty v Českých Budějovicích. Řada společenských věd ;
     školní prospěch  sociální opora
     Jihočeský kraj (Česko : 1960-1990)
     odborná pojednání
    Call numberP 3.835
    Umístění
    Sociální faktory ovlivňující prospěch žáků v Jihočeském kraji
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( region )jen prezenčněP 3.835   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 67.558   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementSociální faktory ovlivňující prospěch žáků v Jihočeském kraji
    Main entry-name Hintnaus, Ladislav, 1925- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataČeské Budějovice : Pedagogická fakulta, 1968
    Phys.des.60 s.
    National bibl. num.cnb000424167
    Edition Rozpravy Pedagogické fakulty v Českých Budějovicích. Řada společenských věd ; 3
    NoteČeské a německé resumé
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings školní prospěch - Česko * sociální opora * Jihočeský kraj (Česko : 1960-1990)
    Form, Genre odborná pojednání
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 316.472.45 , 37.091.26 , (437.319) , (049)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Sociální faktory ovlivňující prospěch žáků v Jihočeském kraji
    Práce zkoumá příčiny vysokého počtu neprospívajících žáků ZDŠ v Jihočeském kraji. Prospěch závisí značně na příslušnosti žáků k určité sociální skupině socialistické společnosi, diferenci způsobu práce, stylu života, kulturnosti a vzdělanosti této skupiny a na vlastnostech rodinného prostředí, např. na úrovni rodičů, jejich zájmu o vzdělání dětí, množství a charakteru práce matky, počtu dětí, bytových poměrech, vzdálenosti bydliště od školy. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.