Number of the records: 1
Základy marketingu
Dědková, Jaroslava, 1967- - Author
Vyd. 2. - Liberec : Technická univerzita, 2001 - 115 s.
ISBN 80-7083-530-3
Studijní texty pro distanční studium
Honzáková, Iveta, - Other
marketing
učebnice vysokých školCall number S 27.803/2 Umístění Title statement Základy marketingu. (2. sešit) / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Main entry-name Dědková, Jaroslava, 1967- (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Liberec : Technická univerzita, 2001 Phys.des. 115 s. ISBN 80-7083-530-3 Edition Studijní texty pro distanční studium Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu Another responsib. Honzáková, Iveta, 1967- (Other)
Another responsib. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu (Other)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol UDC 339.1 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1