Search results
- Analýza a plánování marketingu v dopravě / Jana Nagyová. Pardubice : Univerzita Pardubice, 1996 . 89 s. . ISBN 80-7194-068-2 - S 23.911
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Evropská integrace / Květoslava Kořínková, Jana Nagyová. Pardubice : Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera, 2000 . 93 s. . ISBN 80-7194-282-0 - S 27.015
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Marketing v dopravě II / Jana Nagyová. Pardubice : Univerzita Pardubice, 1998 . 100 s. . ISBN 80-7194-127-1 - S 24.982
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 2 0/0 0 0 - Marketingová komunikace / Jana Nagyová. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 . 113 s. . ISBN 80-7079-376-7 - S 22.101
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 4 0/0 0 0 - Moderní marketingová komunikace / Jana Přikrylová a kolektiv. Praha : Grada Publishing, 2019 . 328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-271-0787-2 - C 386.418
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Operácie a rozbory v zahraničnom obchodě : časť rozbory. V Bratislave : Edičné stredisko Vysoká škola ekonomická, 1983 . 1 sv. - S 12.841
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Změní se strategie vaší firmy po vstupu do Evropské unie? / Václav Šmejkal, Jaroslav Antonín Jirásek, Jana Nagyová. Praha : Ministerstvo zahraničních věcí České republiky, 2003 . 59 s. barev. il. ;
. ISBN 80-86345-36-X