Search results
- Dynamické reklamy : krok za krokem / David Bauckmann. Praha : No Limits, [2017] . 71 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-87973-33-2 - C 375.885
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - Hrdinové digitální doby : 28 rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy / Lucie Medková a Klára Vorlíčková. [Praha] : P2M Consulting, s.r.o., 2019 . 612 stran portréty ; . ISBN 978-80-270-6862-3 - C 394.022
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - Internetový marketing s YouTube : průvodce využitím on-line videa v byznysu / Michael Miller ; [překlad Jiří Huf]. Brno : Computer Press, 2012 . 296 s. il. ; . ISBN 978-80-251-3672-0 (brož.) - C 347.854
Umístění: 004.7 - Počítačové sítě. Internet - Jak zazářit v pavučině / [Vladimír Vrabec, Jaroslav Winter]. Praha : Profess, 1997 . 108 s. il. ; . ISBN 80-85235-44-7
- Médiář. Praha : News Media, s.r.o., 2015-2017 . Roky odběru: 2015-17 . ISSN 2464-4897 , Numbers and Bunches
- Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022 . 268 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7508-715-7 - C 405.610
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika