Search results
- 24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout / Dick Canada ; [překlad Karel Kessner]. Brno : Computer Press, 2004 . iv, 129 s. . ISBN 80-251-0338-2 (brož.) - C 329.073
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová]. Brno : Computer Press, 2008 . xv, 277 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1911-2 (brož.) - C 332.306
Umístění: 316.6 - Sociální psychologie. Chování - Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]. Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) - C 332.312
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Cesty k úspěšnému podniku : stanovení cíle, techniky rozhodování / Gerry Johnson, Kevin [i.e. Kevan] Scholes. Praha : Computer Press, 2000 . xxviii, 803 s. il. ; . ISBN 80-7226-220-3 - C 305.871
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Dělejte byznys na Internetu : jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce / Jiří Hlavenka. Praha : Computer Press, 1999 . ix, 205 s. il. ; . ISBN 80-7226-182-7 - C 297.412
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Efektivní inovace : odpovědnost v managementu / Zdenek Dytrt, Michaela Stříteská. Brno : Computer Press, 2009 . 150 s. . ISBN 978-80-251-2771-1 (váz.) - C 336.473
Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management - Efektivní Public Relations a media relations / Pavel Pospíšil. Praha : Computer Press, 2002 . xvii, 153 s. . ISBN 80-7226-823-6 - C 307.941
Umístění: 659 - Propagace. Reklama