Search results
- Divadlo a film Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011. Praha : Verbum, 2012 . 116 . ISBN 9788087500248
Umístění: - Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík. Zlín : Verbum, c2008 . 1 CD-ROM barev. ; . ISBN 978-80-904273-0-3 (CDR) - CDK 318
- Globální a lokální v marketingové komunikaci 0. VeRBuM 2013 . 136 . ISBN 9788087500361. ISBN 9788087500361
Umístění: - Hudba a my : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 / Radim Bačuvčík. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 . 308 stran . ISBN 978-80-87500-84-2
Umístění: - Hudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích / Radim Bačuvčík. Zlín : VeRBuM, 2013 . 166 s. 1 CD . ISBN 978-80-87500-39-2
Umístění: - Knihy a čtení Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014. Praha (Česko) : Verbum, 2017 . 248 . ISBN 9788087500668. ISBN 9788087500668
- Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci 7. Praha (Česko) : Verbum Praha, 2016 . 128 . ISBN 9788087500835
Umístění: - Kultura jako faktor volného času : nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010 / Radim Bačuvčík. Zlín : VeRBuM, 2011 . 116 s. . ISBN 978-80-87500-11-8
Umístění: - Kulturní zboží jako dar : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018 / Radim Bačuvčík. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 . 144 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-87500-98-9
Umístění: