Search results
- Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]. Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) - C 332.312
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Cost Problems in Modern Marketing / Max Kjaer-Hansen. København : Einar Harcks Forlag, 1965 . 131 s. - C 57.021
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Efficient consumer response : strategie zaměřená na optimalizaci distribučního řetězce / Pavlína Vondrová. Praha : Vysoká škola ekonomická, Podnikohospodářská fakulta, 2001 . 61 s.
. ISBN 80-245-0245-3 - S 28.209
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 2 0/0 0 0 - EKOMA '99 : ekonomika a management podniků v podmínkách jejich restrukturalizace : sborník z konference s mezinárodní účastí, Lázně Bohdaneč 8.9.-9.9.1999. Pardubice : Univerzita Pardubice, 1999 . 342 s. il. ; . ISBN 80-7194-220-0 - C 296.966
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Fresh marketing : podnikání - management - public relations. Praha : Ambit Media, 2009-2011 . svazků . Roky odběru: 2009-11 . ISSN 1803-9197 , Numbers and Bunches
- Holistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík. Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 . 112 s. . ISBN 978-80-905247-2-9 (brož.) - C 350.448
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomikaBranch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0