Search results

Records found: 5  
Your query: Subject and keywords = "odborné praxe Česko"
  1. Chybí nám notebooky, nejsou na trhu, hlásí ředitelé školy : s dálkovou výukou se potýkají rodiče a učitelé i na jihu Čech. Na základních školách chybí technika, středoškolákům praxe / Michal Bělský ; Foto: Petr Lundák, MAFRA.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 31, č. 250 (26.10.2020), s. 13.  Ilustrace

    article
  2. Sociální partnerství očima zaměstnavatelů : sborník příkladů dobré praxe : spolupráce sociálních partnerů a středních odborných škol / [Lenka Chvátalová (hlavní autorka) ... et al. ; editorka Viola Horská].    Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2012 . 56 s. barev. il., mapy ; . ISBN 978-80-87063-81-1 (brož.) - C 348.009
    Umístění: 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000

  3. "Třeťáci mají stipendium až tři tisíce" / František Kamlach, Martin Beneš ; foto: Marek Podhora, MAFRA.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 27, č. 270 (19.11.2016), s. 17.  Ilustrace

    article
  4. Význam mezinárodních studentských mobilit na příkladu dobré praxe = Die Bedeutung der internationalen studentischen Mobilität am Beispiel der "guten Praxis" / Miroslava Kubatová Pitrová a kol..    Praha : Nakladatelství ARSCI, 2016 . 89 stran ilustrace (převážně barevné), portréty ; . ISBN 978-80-7420-050-2 - C 371.501
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  5. Zdravotnická škola pomáhá nemocnici i domům seniorů : celkem 219 dobrovolníků je nyní k dispozici mezi studenty budějovické zdravotnické školy / Karel Štix, Ludmila Mlsová ; Foto: Marek Podhora, MAFRA.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 31, č. 248 (23.10.2020), s. 14.  Ilustrace

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.