Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno = "^cbvk_us_auth v0019842^"
  1. Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi.    Praha : Management Press, 2018 . 264 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7261-547-6 - C 379.670
    Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr00/010

  2. Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka.    Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 . 227 s. . ISBN 80-86730-01-8 (brož.) - S 31.963
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  3. Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim / Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy. How to create uncontested market and make competition irrelevant ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi.    Praha : Management Press, 2015 . 283 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7261-295-6 - C 364.208
    Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  4. Strategie na rozrušení trhu pro firmy v českém strojírenství = Disruptive strategy for the companies in Czech engineering industry : zkrácená verze Ph.D. Thesis / Vladimír Hibš.    V Brně : Vysoké učení technické v Brně, 2005 . 30 s. il. ; . ISBN 80-214-3061-3 - C 320.531
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.