Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl.
Brno : Computer Press, 2011
. 296 s.
il. ;
. ISBN 978-80-251-3457-3 (brož.)
- C 344.644 Umístění:316.774 - Masmédia. Komunikační média
Krizová komunikace : principy, zkušenosti, postupy / Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová.
Brno : Masarykova univerzita, 2020
. 221 stran
ilustrace (převážně barevné), faksimile ;
. ISBN 978-80-210-9636-3
- C 397.137 Umístění:316.77 - Interpersonální komunikace
Public relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii / Jan Tomandl.
Zlín : VeRBuM, 2012
. 152 s.
. ISBN 978-80-87500-28-6
Umístění:
Citation
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.