Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^cbvk_us_auth v0025368 xkni^"
  1. Od osnov ke standardům : proměny kurikulární teorie a praxe / Dominik Dvořák.    Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012 . 134 s. . ISBN 978-80-7290-601-7 - C 417.180
    Umístění: 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  2. Péče a vzdělávání dětí v raném věku : komparace české a zahraniční situace / Zora Syslová, Irena Borkovcová, Jan Průcha.    Praha : Wolters Kluwer ČR, 2014 . 213 s. il. ; . ISBN 978-80-7478-354-8 (brož - C 360.268
    Umístění: 373.2 - Předškolní výchova
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad00/011
    Total1

  3. Profesní způsobilost a vzdělávání v sociální práci / Oldřich Matoušek (ed.).    Praha : Karolinum, 2021 . 199 stran ilustrace, portréty ; . ISBN 978-80-246-4904-7 - C 401.655
    Umístění: 364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr10/000

  4. Standard cizojazyčného vzdělávání na vysoké škole technického zaměření / Ludmila Neuwirthová.    Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009 . 186 s. . ISBN 978-80-7204-612-6 - C 334.986
    Umístění: 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  5. Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice : historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989-2017 / Jan Tupý.    Brno : Masarykova univerzita, 2018 . 230 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-210-8997-6 - C 385.623
    Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.